Що таке послуга «Очікуваний платіж» та як нею користуватися
«Очікуваний платіж» – це дуже зручна послуга для тих абонентів які:
– забули оплатити;
– не встигли оплатити;
– гроші ще не встигли прийти на особовий рахунок.
Оскільки коштів на Вашому рахунку немає з будь-якої із вищевказаних причин, надання доступу до мережі Інтернет для Вас припиняється. Якщо Ви все ж таки плануєте користуватись Інтернетом, то Ви можете його включити через Персональний кабінет, скориставшись послугою «Очікуваний платіж».
Для цього зайдіть у свій Персональний кабінет і під записом про стан Вашого рахунку внизу виберіть функцію «Очікуваний платіж». Уважно прочитайте умови надання послуги, поставте галочку [надати послугу], і введіть пароль (за замовчуванням — номер Вашої угоди). Після цього послуга Інтернет одразу активується. Послугою очікуваний платіж можна скористатись тільки протягом перших 5-ти днів.
Послуга надається на 5 днів з моменту активації, протягом яких Ви маєте час поповнити Ваш особовий рахунок на необхідну суму або дочекатись коштів, що з якихось причин затримались при переведенні з банку.
Як вимірювати швидкість доступу до мережі Інтернет
Перевірити швидкість можна за допомогою сайту http://speedtest.net. На час перевірки швидкості бажано завершити роботу (призупинити) всього програмного забезпечення, що використовує підключення до Інтернету, а також тим чи іншим чином обмежує швидкість обміну: антивіруси (включаючи оновлення антивірусних баз) , оновлення Windows, брандмауери, менеджери завантаження, клієнти пірінгових мереж, програми обміну повідомленнями: ICQ, Skype, Viber і т.д.). На час проведення тестів швидкості повинні бути зупинені всі завантаження файлів та веб-сторінок.
При наявності маршрутизаторів та іншого мережевого обладнання проміжною ланкою між комп’ютером користувача і мережею провайдера бажано тимчасово відмовитися від них.